بعد از اینکه این شکایت ها توسط دستگاه قضا علیه رسانه ها بررسی می گردد آخرالامر منتهی به رای برائت شده و آن رسانه تبرئه می گردد اما آنچه در این میان رخ می دهد در اصل «قتل نفس خبر» بوده که سوالهای مطرح شده توسط رسانه بدون پاسخ می ماند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی قوه قضائیه گفت: به طور میانگین میزان سرقت‌های خرد تا پایان سال ۱۴۰۱ حدود ۱۰ درصد نسبت به سال پیش از آن، افزایش داشته است.
مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه گفت: مدتی است تعدادی خانم و آقا برای پیگیری موضوع عفاف و حجاب مقابل مرکز ارتباطات مردمی تجمع می‌کنند. از روز اول شکل گیری تجمع این افراد از آن‌ها درخواست شد چند نفر را به عنوان نماینده معرفی کنند تا حرف‌های آن‌ها شنیده شود، اما تجمع کنندگان به این درخواست توجهی نکردند.
رئیس دستگاه قضا گفت: در دستگاه قضائی تمام تلاش خود را برای کاهش مشکلات اقتصادی کارکنان عدلیه انجام میدهیم.
رئیس کل دادگستری استان سمنان در پی بروز دومین حادثه منجر به تلف شدن یوز آسیایی طی چهار ماه گذشته دستورات قضائی لازم را صادر کرد.
در جلسه هم اندیشی و بازدید شبانه اعضای شورای شهر تهران، مسئولان قوه قضائیه و مدیران شهری با موضوع آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۱۲ بر ضرورت همکاری مستمر قوه قضائیه و شهرداری تهران تأکید کردند.
معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: اگر برای عفاف و حجاب از قبل برنامه‌ریزی داشتیم به یک باره با یک موضوع گرفتار نمی‌شدیم. در حوزه‌های ایجابی کار‌های زیادی می‌توانستیم انجام دهیم که ندادیم و اینگونه شد. نباید توقع داشته باشیم دستگاه قضا با همه برخورد کند؛ زیرا دو جبهه نیستیم و اگر پرونده تشکیل دهیم برای فرزندان خودمان تشکیل می‌دهیم.
بجنورد_ مشاور امور ایثارگران سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دستگاه قضایی علاوه بر شعب ویژه برای محیط بانان نسبت به اولویت این پرونده ها اقدام کند.
رئیس کل محاکم تهران اقدامات دستگاه قضا برای تخصصی شدن رسیدگی به دعاوی تجاری را تشریح کرد.
رئیس دستگاه قضا، با اشاره به شعار سال ۱۴۰۲، بر حمایت و پشتیبانی همه جانبه قوه قضائیه از تولید کنندگان و فعالان اقتصادی و کمک به دولت در مهار تورم تاکید کرد.
رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: موضوع مسمومیت‌ها به نظر می‌رسد سازمان یافته است و کاری است که دشمن نهایت بهره برداری را از این مسئله می‌کند.
ساوه- دادستان کل کشور با اشاره به ورود دادستانی به موضوع مسمومیت دانش آموزان قم و بروجرد گفت: احتمالاتی وجود دارد اما نمی توانیم براساس احتمالات تصمیم گیری کنیم.
اراک- رئیس دستگاه قضا گفت: این که کسی کارش رو انجام نمی‌دهد دلیل نمی شود که ما وظیفه خود را درست انجام ندهیم.
موضوع «سنددار شدن اراضی زراعی» در قرارگاه پیگیری تدابیر و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در قوه قضاییه بررسی شد.
سخنگوی دستگاه قضا درباره واکنش‌ها به اعدام محسن شکاری و مجیدرضارهنورد: تعارف و رعایت هم اندازه‌ای دارد. تشویش اذهان عمومی آن هم بدون سند و مدرک منجر به تعقیب قضائی و احضار افراد می‌شود
نماینده مردم تهران در مجلس با مهم ارزیابی کردن امنیت حوزه امنیت غذایی گفت: دستگاه قضا در صورت اثبات باید برخورد جدی و قاطع با نفوذ شرکای رژیم صهیونیستی در موضوع واردات موز به کشور انجام دهد.
میرسلیم با مهم ارزیابی کردن امنیت حوزه امنیت غذایی گفت: دستگاه قضا در صورت اثبات باید برخورد جدی و قاطع با نفوذ شرکای رژیم صهیونیستی در موضوع واردات موز به کشور انجام دهد.
مشهد ـ رئیس شورای شهر مشهد گفت: نیروی انتظامی و دستگاه قضا باید با قاطعیت با اغتشاشگران که امنیت جامعه را به خطر می‌اندازند، رسیدگی و برخورد جدی داشته باشند.
دبیر عنوان کرد: هر موضوعی را نباید کف خیابان ببریم. وقتی برای پسر روح‌الامینی آن اتفاق افتاد خودش ایستاد و برخورد کرد. از دستگاه قضایی حکم گرفت و با افراد متخلف هم برخورد شد. خواهش می‌کنم همه با هم بایستیم و از دستگاه قضایی خودمان پیگیری کنیم. از دستگاه قضا می‌خواهیم اگر مشکلی بوده محکم پای کار بایستد و با متخلف برخورد کند.
سخنگوی دستگاه قضا توضیحاتی درباره پرونده صلاحیت و تایید رئیس فدراسیون فوتبال در انتخابات داد.
بعد از اینکه این شکایات‌ توسط دستگاه قضا علیه رسانه‌ها بررسی می‌شود، سرانجام منتهی به رای برائت شده و آن رسانه تبرئه می‌گردد، اما آنچه در این میان رخ می‌دهد در اصل «قتل نفس خبر» بوده که سوال‌های مطرح در رسانه بدون پاسخ می‌ماند.
حجت الاسلام و المسلمین مصدق با بیان اینکه رفتار برخی از شرکت‌های بیمه موجب کندی در انجام اقدامات می‌شو‌د، تصریح کرد: در حالت کلی کار به نحو خوبی انجام می‌شود اما مواردی وجود دارد که مثلاً کاری که باید ظرف مدت یک‌ ماه به اتمام برسد، در مدت زمان سه ماهه حل و فصل می‌شود که موضوع نباید به این صورت انجام شود.
معاون اول قوه قضاییه گفت: براساس آمارهای موجود مشخص شده است که موضوع تصادفات رانندگی و ایراد صدمه غیرعمدی ناشی از آن جزو پنج ردیف اول پرونده‌های وارده به دستگاه قضایی است.
نارضایتی خریداران از سامانه جامع فروش خودرو
شمار مصدومان ریزش سکو‌ها در جریان جشن قهرمانی تیم فوتبال الاتحاد لیبی به ۱۳ نفر رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ